Proposta de títol

3 comentarios sobre “Proposta de títol

  1. És estrany perquè se m’ha fet llarg però alhora volia seguir mirant. Suposo que m’he vist representat en moltes coses a nivell formal. M’agrada, m’agrada! Menys la veu de “contratenor” (crec que ho és. vaja, o s’hi assembla molt) que es pot sentir allà al mig i m’ha semblat monstruosa! jajaja
    Moltes gràcies!

  2. No havia marcat recibir comentarios i no sabia que havies contestat. Ho he vist ara per casualitat. M’afalaga que t’agradi, aquest finde fa un any que vam grabar ENTRE. En realitat, va ser per provar què podiem fer amb la càmera, que no és gran cosa.
    Pel que he vist, tens un ratio de curts/any bastant elevat no? Vull dir, fas mes pelis que l’UWE BOLL! Jo espero tenir temps algun dia d’aqui poc per gravar algo amb cara i ulls.

Responder

